Čtěte od konce stránky, nejnovější komentář je jako první.
Podívejte se také na pravidla pro komentáře.
V textu komentáře můžete použít formátovací znaky * (tučné písmo) a _ (kurziva). Uzavřete jimi text zleva a zprava, naformátuje se automaticky.
Můžete také vkládat Emoji.
Pro odběr komentářů k tomuto článku jako RSS použijte tento odkaz.
2009-12-05 16:45:12
ok, ja myslism ze se hodi vsechny 4 knihy, tak dik za radu :)
~
2009-12-04 22:35:16
Na sebeobranu je nejlepší Nöllke, čet jsem jen Umění slovní sebeobrany, ale počítám že jak 100 nejlepších tipů, tak Velká kniha budou stejně kvalitní.
Zakázaná rétorika se soustředí na to, jak manipulovat, ne jak se bránit, takže její znalost pomůže spíše k rozpoznání manipulace. Umění persvaze je něco mezi.
~
2009-12-04 11:21:22
prosimte,mam takovej dotaz, myslis ze tyto knizky sou dobry? (tu manipulaci nechci použit na nikoho, jrnom znam hodne lidi, co manipulujou lidma a chci se umět proti nim bránit)
-Zakázaná rétorika (Gloria Beck)
-Umění slovní sebeobrany (Matthias Nollke)
-Umění slovní sebeobrany - 100 nejlepších tipů (Matthias Nollke)
-Umění persvarze (Andrzej Batko)
dík za radu :)
~
2009-12-03 17:01:01
zdarvim panove :), Wu ja te odivuju a tim jak zakoncujes vetu (úsměv) tak tim vystupujes jako vyrovnana a klidna osobnost, to se mi libi a john si vubec nezaslouži tve rady. znam par lidi co jsou neprijemni a kdyz neco chcou tak zacnou psychicky vydirat, ale ja se nenecham, vzdycky jim odpovim: "az se prestanes chovat tak jak se chovas, tak o tom budu uvazovat", proste chci rict ze kdyz neco nekde chce, musi si to zaslouzit [úsměv].
~
2009-10-07 19:35:50
super konečne sme sa dohodli =) ... až som tak rad =) .. diki skusim všetko ale dufam že keĎ už mam tu knihu tak sa aspoň troška naučim manipulvoať :))
~
2009-10-06 22:35:29
Jo, chápeme. Umění persvaze ani shánět nemusíš, je také zaměřená na přesvědčování, i když ne tak drsně jako Zakázaná rétorika.
Ale ať přemýšlím jak přemýšlím, mezi knihami co jsme četl takovou nenacházím. Zkus v nějakém knihkupectví prolistovat věci co mají v názvu slova "efektivní" a "komunikace". Nebo nějakou příručku o vyjednávání.
~
2009-10-06 19:11:20
no to by som najprv musel nečomu v tom tvojom komente rozumieť =)... a prave my došla ta kniha zakazana retorika ... tak som si spomenul na teba =) ...je to trochu ine ako som chcel ja .. vieš ja som chcel praveže knihu v ktorej pišu o tom ktore slova sa maju kedy použiť aby spravne zapadaly do seba a umožnili my lepšie komunikovať s ostatnymi ľuĎmi aby sa mi ty ľudia zdôverili a aby som bol aj ja tak trochu prijemnejši myslim =) ... akože prečitam si aj tu knihu zakazana retorika zatiaľ som len začal a vyzera to kapek zaujmavo sice nechcem zrovna ovladať ľudi ja chcem byť len s nimi lepši priateľa lepšie sa vyjadrovať =) ... prave taka mi pripadala tato kniha že sa tam niečo take dozviem a tak sa ťa teraz pytam že či su podobne knihy ako je tato a nie ako je zakazana retorika chapeme sa ?? =)
~
2009-09-29 23:27:49
No a tomuhle se říká "distancování se", čili psychické stažení ze situace. Jako zvládací strategie zátěžové situace je to celkem ovyklá věc [úsměv]
~
2009-09-29 19:21:55
tak vieš čo ... naser si :)
~
2009-09-28 21:45:26
Ale já vůbec nejsem uražený, po pravdě řečeno nad touhle diskuzí krom pobavení nepociťuju prakticky žádnou emoci [úsměv].
Pár názvů Ti nemůžu napsat, protože to, že přestaneš psát, není argument relevantní k problému - tímhle mě nepřesvědčíš.
~
2009-09-28 19:06:47
to si nemyslim že sme kamoši a myslim že aj kebyže sa pozname tak kamoši niesme (usmev) ale nemusiš sa hneĎ kvoli tomu uražať ... a tak pozry sa mohli by sme to vyriešiť takto ty mi proste napišeš par nazvov a ja ti dam už pokoj už tu nenapišem ani čiarku nebude to konečne dobre pre nas obydvoch ?? ...
~
2009-09-27 21:52:28
Ale jo, kámoš mi to řekl, ale přece si nemyslíš že po několika komentářích jsme kámoši, ne?
Žádné důvody si nevymýšlím, od začátku mám jeden, zkrátka se mi nezdálo jak se mnou komunikuješ, a doteď se ti to nepovedlo změnit, to je celé [úsměv].
V každé odpovědi máš něco, čím útočíš, jsi si toho vědom?
~
2009-09-27 21:35:42
aspoň si nevymyšlaj dôvody prečo by si mi nemal davať nazvy inych knih ... to si blazen bolo myslene zo srandy to ti ešte nikto hentak nepovedal ?? neaky kamoš že ty blazen .. a to sa hneĎ na neho uraziš a už sa s nim nebudeš do konca života baviť ?? ... nevem ale aj ty by si si mal spraviť neake školenie o komunikacie s ľudmi lebo keď ti niekto povie že si blazon neznamena to že to mysli tak že maš isť hneď na psychiatriu ja som to povedal v tom zmysle že vyzeraš na "v pohode" človeka ktory si stoji za svojim ale teraz nevem nevem ....
~
2009-09-26 21:41:43
Nemohl, protože si myslíš, že jsem blázen. Ale je dobře, že tě téma zajímá, zjevně školení v tomhle směru potřebuješ.
~
2009-09-26 18:10:32
si blazen (smiech) :D:D .... kebyže ti to tak nevadi tak už mam od teba asi 5 podobnych knih :D:D ... ale ja nvm prečo ale normalne použivam "chapeš ne" ?? ... skoro zakaždym :D ... ja za to nemožem že to vyznelo tak agresivne :D ... a tak mohol by si mi dať mena neakych podobnych knih ??
~
2009-09-25 22:40:32
No vidíš to, kdybys na konci persvazivně nezmínil, že jsem nenormální, asi bych Ti nějaký ten další tip na knihu už dal [úsměv]
~
2009-09-25 22:29:26
ale tak prečitaj si to predtym "chapeš nie??" to už bola len taka doplňujuca otazka lebo keď som si to prečital po sebe tak akože ja som tomu chapal ale nevedel som či tomu pochopiš ty to nebolo akože neake arogantne ... a tak podľa mňa by na to reagoval každy trochu normalnejši človek :))
~
2009-09-24 23:22:19
Tón. I psaný text má něco, co tón evokuje. Volbu slov. Despekt. Očekávání automatické odpovědi. Pochopitelně se můžu mýlit, ale závěr otázky "chapeš nie ??" je dost jednoznačný.
A další reakcí to jen potvrzuješ. Budeš se divit, ale obvykle jsem ochotný dost.
Jak jinak se dá naformulovat otázka? Slušně. Pokorně. S vědomím toho, že jsi to ty, kdo něco chce, ne já.
~
2009-09-24 18:47:01
toon ?? (smiech) ... šak si ani moj ton nepočul kebyže tam neaky može byť tak je to prosebny ton určite bo ta kniha sa mi pači a čim viac je nedostupna tym viac ju chcem no u nas je dosť malo knihovnictiev a tie čo tu su som už obyšiel ... vidim že si ochotny (usmev) ... no tak nechaj tak kašli na to zatiaľ prečitam tu druhu knihu ... a ako inač sa da naformulovať otazka ktora je dosť jasna ??
~
2009-09-22 22:27:42
Nechci prodat, neznám kdo by prodat chtěl, ani nepoptám.
Obcházej všechna knihkupectví, někde se ještě válet bude.
Chápu, a znám. Ale nějak se mi nepozdává tvůj tón, tak si promysli, jestli otázku nechceš naformulovat jinak [úsměv].
~
2009-09-22 20:23:09
aaa ešte jedna vec nepoznaš ďalšie taketo knihy napriklad ktory maju podobny obsah chapeš nie ?? ...
~
2009-09-22 15:31:38
nj ta sa da ešte kupiť tak ju asi kupim teda :)) ... ale aj tato kniha vypada dosť zaujmavo sice v tej druhej sa toho asi viac dočitam ale prdele ... fakt ju nechceš predať ?? ... a nepoznaš nekoho kto ju ma a chcel by ju predať ?? skus sa len tak popytať ... diki moc :)) ...
~
2009-09-21 20:16:58
prooosiiiim veľmi fakt ako sa len da snažimsa tuto knihu zohnať už dvamesiace po internete po knižniciach aj v knihkupectvach a nikde ju nemožem zohnať asi je už vypredana a necyhsta sa dotlač :(( .... tak že či by si mi ju fakt nemohol zoskenovať a poslať alebo ju od teba kupim ak ju maš bo fakt by som sa rad dočital čo take sa tam piše ... diki ak tu ešte vobec tu stranku navštevuješ tak mi napiš na ... johny264@azet.sk ... diki fakt za napisane bo tu knihu sa už snažim zohnať hrozne dlho
~
2008-05-04 21:06:59
Ano, přesně, kde jsou ty časy, kdy jazyk sloužil k dorozumívání... Ale znát a umět rozpoznat tyhle manipulace je velice užitečné.
Pěkný web, hajku, graficky i obsahově, díky za odkaz.
~
2008-05-04 11:04:47
Já vím moc dobře, proč zůstávám u poezie, kde je jazyk naprosto svobodný a nemá zapotřebí nikoho ovlivňovat, a proč se raději propracovávám k haiku, které je jen závojem na existujícím v přítomném okamžiku. Zdraví Roman Szpuk, jinak Darmo-šlap a lesní básník ze Šumavy
~
2008-02-17 19:35:19
Knihkupectví jste zkoušel? [smích]
Ale vážně - ne, knihy neskenuji a neposílám...
Dá se určitě ještě po knihkupectvích najít, nedávno jsem ji viděl v Kanzelsbergeru.
(viz katalog na
http://www.kanzelsberger.cz)
~
2008-02-17 19:24:11
Dobrý den. Bezúspěšně tuto knihu hledám, ale nemohu ji najít. Byl byste tak hodný a poslal mi ji? Nascanovanou, v .jpg nebo .pdf. Byl bych vám do konce mého krátkého života vděčný.
~