Čtěte od konce stránky, nejnovější komentář je jako první.
Podívejte se také na pravidla pro komentáře.
V textu komentáře můžete použít formátovací znaky * (tučné písmo) a _ (kurziva). Uzavřete jimi text zleva a zprava, naformátuje se automaticky.
Můžete také vkládat Emoji.
Pro odběr komentářů k tomuto článku jako RSS použijte tento odkaz.
2010-05-04 21:43:55
Potěšení je na mé straně.
~
2010-05-04 13:25:00
Děkuji! Moc mi to pomohlo
~
2008-03-25 09:45:46
Martine, díky za informace, chuť by byla, s časem je to horší a proto se snažím nacházet vhodné výběry (nemusí být zjednodušené, ale musí být srozumitelné [mrk]).
~
2008-03-24 17:19:07
Dobry den, Uvod do f. a NP nemaji prakticky nic spolecneho krome metody. Cestou k tomu, poznat vyznamy patockovych slov a vubec cesta jak k tomuhle prijit, jsou jeho přednášky o platonovi, kterych je toto vyustenim. Potreba byt orintovany plati pro prvni cast knihy ktera je o celych dejinach fil., tu bych rek je dostatecny cist s tusenim intenci a veselym nadhledem (nikoli odstupem), ale to podstatne je v casti o ng samotnem. Kdyz byste mel opravdu chut a cas, tak je pekny jit od jeho prednasek o sokratovi plus knihu od E. Lévinase ktera to zasadne urcila, Totalita a nekonceno. Ta je v nekterych knihach zpopularizovana, v tom petrickove uvodu jen velmi strucne. Zatím nashledanou
~
2008-03-16 19:26:42
Nezbývá než víc studovat [úsměv].
~
2008-03-15 21:41:34
Běžím do toho Teska, takže jen k p.s:
... jistě, že existují "populárnější" texty ... třeba Patočkovy přednášky: "Úvod do fenomenologie" ... ale vcelku je velmi těžké tuto "materii" podávat nějako "populárně" - konec-konců jde o "rezultáty" evropské metafyziky, a to ... bohužel ... "jednoduché-zjednodušené" prostě být nemůže. :(
~