Wuwejův zápisník

Bragg, Braggová: Šokující pravda o vodě

Čtěte od konce stránky, nejnovější komentář je jako první.
Podívejte se také na pravidla pro komentáře.
V textu komentáře můžete použít formátovací znaky * (tučné písmo) a _ (kurziva). Uzavřete jimi text zleva a zprava, naformátuje se automaticky.
Můžete také vkládat Emoji.
Pro odběr komentářů k tomuto článku jako RSS použijte tento odkaz.

(požadováno)
(jen osobní / nekomerční)
(ochrana proti spamu)

Zaškrtnutí způsobí, že budete mít předvyplněné údaje (nick, mail, ...) ve formulářích. Řešení je založeno na cookies, zaškrtnutím souhlasíte s jejich použitím. Souhlas můžete kdykoliv odvolat kliknutím zde.
Wu
2011-04-30 00:41:06
Tribune, to jsi vystihl dokonale :). Já na ten komentář ovšem nemůžu reagovat vůbec, jinak bych měl zase "poslední slovo" a to by ze mě udělalo hlupáka, což nechci...
Jinak se mi ovšem komentář líbí, docela pěkně shrnuje dobrou polovinu new age světonázoru :).

Tribun
2011-04-29 16:00:21
Škoda, že neumím smajlík pro pokřižování, tady bych ho bohatě užil.
Robina z Karlína
2011-04-29 14:47:04
Voda je "alfa a omega"...lidské tělo je tvořeno převážně z vody. Voda vodí energii...a o "ENERGII" to vše je. Díky energickým impulzům můžeme cítit, jednat, přemýšlet...na vodě a energii je postaven celý mozek, celá nervová soustava...Kvalita vody, kterou jednotlivec přijímá je tedy velmi podstatná...stejně tak kvalita vody, ve které se koupe například. Destilovanou vodou můžeme chápat "prostředek", který sice nic kvalitativně nepřináší, snad jen svou čistou strukturu do buněk našich těl... ale zato odnáší všechny nánosy a nastřádané nečistoty z těla ven. (viz..např. www.půst.cz)...Ve vodě se též dá uzavřít jistá informace. Viz. celoživotní průzkum např. Masaru Emoto. To že "myšlenka" utváří hmotu je jasné...hmota "myšlenku" nevytvoří...prvotně myslím. Proto "duch" tedy jistá energie je to o čem tu mluvíme. Pročistíme-li tělo, tím jemnější je jeho vibrování (tělo pouze jako hmota vypadá - to zjistíme, podíváme-li se např. na dlaň pod mikroskopem. Ohraničení zmizí..je vidět pouze "kmitající energie"... Žijeme ve třetím rozměru na značně zanedbaném světě, proto je těžké se rozpomenout na "podstatu", která rozumem se pojmout nedá zcela (viz. kvantová fyzika a mé doporučení např. Vadim Zeland - Ovlivňování reality). Zpět k té "vodě"...pro "očistu organismu" je "destilovaná voda pokladem!. Jak jsem již řekla...nic nepřináší ale odnáší si (především formou moči) mnohé. Ale i "urina" je velmi cenná a zajímavá tekutina (blíže zde v čechách celoživotní studium pí.Dr Partikové...)Je-li voda "destilována s láskou (to znamená s dobrou pohodovou náladou) pak její účinek pouze zintenzivní...(to je síla lásky viditelná a lehce odskoušitelná na sobě sama či na druhých...pod křídlem lásky život kvete..pod křídlem nenávisti..zaniká)a voda tuto informaci dokáže uzamknout a přenést...voda je nejlepším z rozpouštědel...voda je po krvi a po moči jednou z nezajímavějších a nejdůležitějších tekutin...ale dále...silou vůle jde mnohé...proto je "destilovaná voda" darem a berličkou v jednom těm, kteří chtějí pročistit svá těla od škodlivin.(velmi vhodná...důležitá...např. v období půsu) To je celé. "WU"...není zapotřebí mít stále poslední slovo...to z Tebe nakonec udělá hlupáka...je to paradox, ale velkým se staneš nakonec když přiznáš, že jsi se mýlil...mýliti se je "lidské" ... odpouštět "božské" ... Robina Ti to řekla "natvrdo", jen Ti nastavila zrcadlo...Já si ale myslím, že si ho tímto blogem nastavuješ sám ;).
PS.
Jde o to, co jsi prvotně řekl o knížce pana Bragga...:) o nic víc. Asi takhle. Kdo je pan Bragg a kdo jsi Ty?. V podstatě jste to samé...jen "on" se snaží pomoci a něco pořádného dělá a má s tím letité zkušenosti(jako i s půstem mimochodem) a i na tom vydělá a "Ty" se snažíš snížit, potřít, urazit či zesměšnit aniž bys pořádně věděl a nevyděláš na tom nic, snad jen to, že budeš mít "poslední slovo" na svém blogu ;)
Wu
2010-09-10 00:29:27
To ano, jídlo i pití je základ, myslím že jejich význam pro zdraví není pořád dostatečně doceněný. Která voda je nejlepší k pití? Asi taková, na kterou se člověk evolučně adaptoval. Takže určitě ne destilovaná, určitě ne z hlubinných vrtů. Nejspíš pramenitá ze studánek... Mimochodem k vodě tu mám celý seriál: http://blog.wuwej.net/groups.html#mineralizace
Kaapik
2010-09-09 18:04:21
Výše zmiňovanou knihu jsem četl a rád bych se podělil o pár názorů, rad či mouder :-)
Ať tomu někdo věří či ne! Přijde mi to jako velmi zajímavé téma. Která voda je nejlepší k pití je otázka? Já bych se po hlavě pravděpodobně nepustil do takového testu jako je pití ať už destilované či demineralizované vody, ale na druhou stranu jsem poznal, že "peníze hýbou světem" a když někdo vydělává na úkor těch ostatních tak většinou vyhrají peníze. Když mám shrnout hádku v celém článku tak si myslím, že je na místě jedno dobré moudro " Lepší je pos... si to podle svýho než podle toho co ti raděj druzí! " (Tím mám na mysli zdraví každého znás) Zatím jsem spíše závislý na tom co je doma, než na tom co bych si sám do svého jídelníčku zařadil, ale i tak se snažím dbát na životosprávu jak jen to jde. Vytvářím různé kokteily, odšťavňuji ovoce a zeleninu, cvičím jak je to možné, ale stejně mě zajímá jako většinu v tomto článku spíše otázka vody. Často si říkám jako student se zdravotním zaměřením co chci v životě vědět, vyzkoušet, čím se živit? Otázka vody, životosprávy, původce chorob jako takových mi přijde velmi zajímavá. Proto se tomuto a podobným tématům hodlám věnovat ať už v budoucí práci či jen jako koníčku. Myslím si že autor knihy, chtěl přinejmenším takto navodit lidi, aby se sami přesvědčili a zajímali se víc o to co konzumují. U mě z velké části uspěl.
Wu
2010-06-11 23:20:28
katrin1011: hele, když vědeckou studii považuješ za blábol, máš pro to určitě nějaké podklady, že jo? Sem s nimi - protože jinak blábolíš ty.
Osobní zkušenost je důležitá a já ji rozhodně podporuju, ALE zkušenost jednoho člověka nemůže popsat obecnou zákonitost. Jeden člověk může být extrémně odolný a toho, co by jiného složilo, si ani nevšimne.
V louži tedy rozhodně není destilovaná voda a krystalická mřížka ve vodě? Řekněme, že myslíš clustery molekul a jejich vzájemnou orientaci. Na jejich přestavění tělo nevykládá energii žádnou, to se děje samovolně pomocí vodíkových vazeb.
V něčem máš pravdu, vadí mi autorův styl psaní - protože nemá uvěřitelné a ověřitelné důkazy. Jen planá tvrzení.
katrin1011
2010-06-09 15:44:02
No jak jsi dával někde odkaz na článek o tom, že někdo nepije destilku, ale zato v čaji mu chutná, tak když si to přečteš celý, tak na konci píše, že jí nakonec začal pít dlouhodobě, nechal se vyšetřit a je zdravý:)

Nakonec piju demineralizovanou ale destilovanou ne, protože destilátor je moc drahý a technickou se mi pít nechce. Asi si koupim filtr na bázi reverzní osmózy, prý je to kvalita blížící se destilované vodě. Jo a zatím mi nic není, asi bude pravda to, že tělo doopravdy neumí zpracovat anorganické minerály, zatímco organické ano. Protože po pití destilky jsem měla zezačátku křeče v noze (mívám je normálně když jdu do bazénu) - tak jsem nevěděla, jestli to je proto, že se mi to pročišťuje a nebo proto, že destilka škodí - i ve studii proti pití destilované vody byly uvedeny křeče jako příznak. No ale nevzdala jsem se a nohy rozcvičila, pokračovala v pití destilky. A teď už nemám ty prsty na nohách ztuhlý jako dřív, křeče mě vůbec nechytaj ani v bazénu - byla jsem od tý doby 3x a dřív mě chytaly pokaždý). Takže v tomhle moje zkušenost zatím hraje pro autora knihy a proti studii proti pití destilky ( i když proti týhle "vědecký" studii hraje blábol co tam píšou že fluór přidaný do pitné vody pomáhá - což je blábol na první pohled).

Jinak nedoporučuju pít normální destilku jako takovou, je vhodný jí nejdřív zmrazit a teprve pak pít, simulujete tím i přírodní koloběh - voda se vypaří, pak jde do mraků, tam zmrzne (toto jsem taky dřív nevěděla ale je to tak vyhledej si to) a jakmile zmrzne je těžší a padá dolů do louží a studánek kde jí lidé a zvířata mohou pít.) Taky se tím obnovuje krystalická mřížka. Destilka bez zmražení jí má rozbitou - není to škodlivý ale tělo musí vynakládat větší úsilí=energii na sestavení této mřížky, tak proto je lepší to zmrazit než to vypijeme.

Taky jsem dala 2x test svýmu psovi - dvě stejný misky, do jedný obyč vodu, do druhý destilku (původně zmraženou a nyní rozmraženou na normální teplotu stejnou jako voda z vodovodu) a pes si vždy vybral destilku. Jednou jsem dala misku s destilkou nalevo, podruhý napravo a pes neviděl co kam leju - šla jsem do jiný místnosti to nalejt. Jinak taky můj pes rád pije vodu z louže místo z vodovodu, když si vzpomeneš na přírodní cyklus popsaný výše, je to jasný proč. Prostě příroda to umí zařídit:)

Dle mě se ti prostě nelíbí styl psaní autora a to je celý. Zdá se ti, že autor knihy přesvědčuje, do něčeho tě tlačí atd. Já zase nemám ráda vědecký styl psaní (takový, jakým píšeš ty) a autorův mi nevadí. Když se na to koukneš z tohohle hlediska, udělal jsi základní rozhodnutí v životě jakou vodu pít na základě svého pocitu.. Místo aby sis to sám vyzkoušel. Proto radím lidem nevěřit tobě ale nevěřit ani autorovi této knihy a prostě to vyzkoušet, pokud se bojí vody destilované, tak demineralizovanou jiným způsobem.
Wu
2010-06-05 00:33:51
katrin1011: ne, autora tohoto blogu skutečně nechápeš, když si myslíš, že je jeho snahou obklopit se lidmi se stejným názorem.
Líbí se mi tvůj rozbor možností, ale směšuješ v něm ničím nepodloženou víru v zkušenosti autora knihy s na metodologii založené důvěře ve vědu. Zdravý rozum a zodpovědnost je nutné uplatňovat vždy, na rybářskou latinu i na vědecké výzkumy (které mohou zkreslovat nepodchycené faktory), ale věda dbá na důkazy (zatímco Bragg má jen tvrzení).
Tři dny? Tři dny můžeš pít i mořskou vodu, to není průkazné vůbec.

katrin1011
2010-06-03 14:38:05
Jakmile jsem ti odeslala komentář, četla jsem tu knihu dál a hned věta:

Kdybychom jasně poznali, co je nemoc a odkud přichází, kdybychom znali její příčiny - čeho bychom se pak měli bát, než sebe samých?

To vystihuje vše co jsem chtěla říct v tom dlouhym příspěvku pod tímto:)
katrin1011
2010-06-03 14:30:21
Knihu jsem četla a podle svých zkušeností a intelektu jsem si z ní vybrala to, co je pro mě dobré (nesouhlasím naprosto se vším ale s většinou jo). O pití destilované vody nevím, jestli to je zdravé nebo ne. Můžu buď
a) přečíst si tuto knihu na základě autorových zkušeností a bezmezně jí věřit
b) přečíst si tvůj názor podložený "vědeckými fakty" a bezmezně mu věřit (nebo bezmezně věřit vědě)
c) vyzkoušet si to sama na sobě a udělat si vlastní názor (u některých experimentů to může být životu nebezpečné)
d) spoléhat se na svou intuici (intuice není ničím podložená, já té své však věřím, ale ne bezmezně)

Vybrala jsem si C s trochou D. Tak mi volí můj zdravý rozum. Nechápu autora tohoto blogu, že se snaží obklopit lidmi se stejným názorem aby se mohli plácat po ramenou a říkat si: "já si také myslím, že země je placatá:)" Může se milión lidí schodnout na tom, že tohle je pravda, ale pokud to pravda neni, tak na základě této shody se pravdou nestane. A ano, vím, že autor psal, že se mu jednou udělalo z vody s malým obsahem minerálů špatně - mě z destilky zezačátku taky, svírá se žaludek když piju destilku a pak si udělám třeba čaj, tak je mi špatně (ale nic vážného a bylo to jenom ze začátku jako první dojem). No ale zatím jsem vydržela 3 dny a nic mi není kromě dobrých příznaků. Je pravda, že jsem se hodně bála. Chtěla jsem se někoho zeptat na radu, ale věděla jsem, že když se zeptám toho, tak mě poplácá po rameni a řekne, že to je neškodný a když zas toho, tak mi řekne že jsem se zbláznila tohle pít. Tak jsem vydržela - chce to hodně odvahy a spoléhat se na intuici a vnitřní pocit, že dělám správně /pokud mi to ten pocit říká/. Je to moje zdraví a proto nikomu tento názor nevnucuju. Každý ať si pije co uzná za vhodné, jedině a JENOM jeho zdraví mu ukáže, jestli měl pravdu a nebo ne a to i kdyby ho plácal po zádech celý svět..

Studii o špatném vlivu destilované vody jsem četla. Když jsem se dostala k tomu, že třeba fluoridace pitné vody na základě "vědeckých faktů" pomohla bránit zubnímu kazu, tak jsem viděla, že toto není dobrý zdroj na který bych se měla spoléhat. Samozřejmě tomu věřit můžete, moje intuice, zdraví a zkušenosti mi říkají, že to je blábol (to že je fluór zdravý). To jenom příklad pro zastánce vědy jako berličky, která je povede životem za ručičku, aby viděli, že spoléhat se může každý pouze na sebe, protože jenom TY poneseš za svoje rozhodnutí následky. Nikdo jiný. Když ti řekne věda, že jed je zdravý a ty ho začneš jíst, kdo na to doplatí?
Wu
2010-02-16 23:28:15
Žvásty a blábolení dokolečka. Jediné co jsi (kromě mnoha osočení) napsala je, že nemůžeš souhlasit. To je pro nás pro všechny přínosná informace, děkujeme, a pokud nejsi schopná přidat jakýkoliv fakt, pokračuj ve svém zušlechťování ducha nebo těla jinde.
Robina Hood
2010-02-16 16:17:03
Chlapče...jejej :) .. právě jsi si sám odpověděl na své úrovni...Opravdu tu není co dodat. V tuto chvíli by ale "mlčení", které jsi mi doporučil znamenalo "souhlas" a to prosím nemohu, neb to co píšeš je jednoznačně zavádějící a právě z pozice toho, že o tom velmi, viditelně "VELMI" málo víš...či víte...ale raději "víš"...doufám, že jsi mladý a budeš mít ještě dostatek času něco se přiučit, naučit, přečíst...Doporučuji Však Tobě raději "DISCE OUT DISCEDE" (je mi jasné že nevíš, vygoogli si a tím i začneš s tím studiem...protože se tímhle blogem pouze a jen okrádáš o čas seber i ostatní, o čas, který by jsi mohl věnovat zušlechťování ducha nebo těla...minimálně však studiu dané tématiky. Neřkuli, že tím svádíš ostatní čtenáře na scestí a do třetice jsi ještě natolik Egocentrický, že nejsi schopen sklapnout, srazit patky a uznat své hranice. Takže NE...nebudu mlčet. Protože s tímto blábolem nemohu naprosto souhlasit! A to doporučuji i ostatním...
Wu
2009-10-13 12:59:16
Děvče, nemluv o mně, kterého neznáš, o mém přístupu, o kterém nic nevíš, a soustřeď se na fakta. Nebo mlč.
Robina Hood
2009-10-13 12:35:09
Chlapče :) rozesmál si mne...Neb jsem si po dlouhé době uvědomila, co že v pravdě myslel Enstein tím "že nejvíce se bojí lidské hlouposti". Tobě asi jen a pouze "Disce aut Discede" V Tvém případě "Discede"... protože Tobě se o 99letech s přístupem, který vedeš :) může pouze zdát...ale možný je i zázrak a začneš na sobě pracovat a né svůj čas trávit psaním blábolů a blbin a obklopovat se i ostatními stejně rovnými..."protože měřit se z duší smíš s tou, které rozumíš" :) je mi ale jasné,že toto naprosto nepadá na ornou půdu. Kde nic není, ani čert nebere...tak nic...uf...:) To Ti nezávidím...a je mi úplně jasný Tvůj komentář na výše psané :))))))))))))))))jejda EGO :)))
Wu
2009-03-11 15:02:44
Nika: jo, existují. A je jich docela dost; divím se, že mi tu těch zastánců přistálo zatím tak málo.
Nika
2009-03-11 13:36:45
Wu
2009-01-26 22:55:15
Jaroslav Judas: to je všechno pěkné, ale i kdybych opustil veškeré vědecké studie, zahodil vzdělání orientované mj. na chemii, pořád mi zbyde empirie. A když se mi z "téměř destilované" vody zvědá žaludek (http://blog.wuwej.net/2006/10/22/mineralizace-pitne-vody-1-destilovana-voda.html), s paradigmatem a dogmaty to nesouvisí ani vzdáleně.
Jaroslav Judas
2009-01-26 07:28:12
Že pravda bolí, že je nepříjemná, je známá věc. Je mnohem snažší žít ve sladké nevědomosti a myslet si, že je všechno vpořádku, než něco ve svém životě změnit a vůbec nejtěžší je změnit způsob vlastního myšlení, které je nám tak dlouho vlastní. Nesouhlasit s novou informací, totiž znamená naši vlastní neochotu prozkoumat naše stávající paradigmata skrze které pohlížíme léta na svět, o nichž jsme si stoprocentně jistí, že zrovna ty naše jsou ty jediné správné. Jsme tak pyšní na své vzdělání, uvažování, jsme tak pyšní na to jaký máme přehled. Cesta k skutečnému poznání však lze nabýt pouze vlastní pokorou, nikoliv schromažďováním informací a analýzou analýz někoho jiného, také nedokonale uvažujícího, tudíž neobjektivního. Vážení přátelé máme v hlavě mraky dogmat, pečlivě nám vštěpovaných od útlého dětství, pak vše hodnotíme z tohoto hlediska " to je přeci známé, to je dokázáno, dneska už jsme pokročilejší, bude to díky pokroku ve vědě v budoucnosti lepší, člověk se neustále zdokonaluje a společnost také". Vážení přátelé realita je přesně opačná. Dobré ráno. Zamyslete se prosím hluboce a buďte upřímní sami k sobě. Závisí od toho vaše vlastní budoucnost nejen v tomto životě a ne jenom na této planetě. Lidská podoba je vzácná a je určena k duchovnímu životu, je tragedie a smutné vidět, když toho lidé nevyužívají. Nepomůže vám, že z takzvaně vědeckého, intelektuálního hlediska pohlížíte na svět a tím se považujete za moudré a fundované. Dnešní věda nemá potenciál zodpovědět základní otázky smyslu lidského života, jelikož vychází z čistě empirické roviny vnímání světa, věřím jen co vidím. To je vědecké. Ve skutečnosti to vědecké není. Skutečný vědec dojte k tomu, pokud je ve svých zkoumáních světa poctivý, jako např. Albert Einstain, že je řízen vyšší inteligencí, tedy Bohem. Nejtěžží je ovšem připustit sobě samému, že se už 30,40,50 roků svého současného života, dívám na svět a na sebe samého skrze předhozené nepřesné mapy a zkusit si připustit, že mohou existovat i jíné, přesnější, najít je a řídit se jimi.
Wu
2008-09-16 22:49:05
Že si nedáš pokoj [úsměv].
Ale je to zajímavý; 99 je velmi vysoký věk - pravděpodobně ho přičítal svým stravovacím nárokům. Ale kde bral ty transurany, to fakt nevím... [smích]
zcr
2008-09-16 21:27:26
Mimochodem, o autorovi toho neštěstí (nad kterým právě lomí rukama jedna medička):
"As of 2006, most book reviews and promotional web sites wrongly claim that Walker reached the phenomenal age of, variously, 109, 113, 116, 118 or even 119 years. Several official sources[1][2][3] the U.S. Social Security Death Index[4] and a grave marker[5] all indicate that he actually lived to be 99 years of age."
(Wiki)
Je to panoptikum anatomicko-fyziologických blábolů a poloblábolů, že přechází zrak.
Wu
2008-09-15 21:51:00
Masochisto [úsměv].
Třeba je ten název skrytá recese.
Protože jinak ... sehnat soukromý reaktor pro zajištění zářícího zdraví bude trochu problém.
zcr
2008-09-15 21:38:43
Uf... tomu říkám zářící zdraví...
"Kloubní tekutina potřebuje například vizmut. Kůže zase chrom. Apendix potřebuje erbium, epifýza iridium a lithium. Pro kostní dřeň jsou nutné fosfor a železo. Ledviny potřebují železo a NEPTUNIUM, žlučník NEPTUNIUM. Pro mozkomíšní tekutinu je nutné AKTINIUM, bróm, lanthan, kyslík, RADIUM a URAN, zatím co krevní oběh v mozku potřebuje bróm, kyslík, platinu, selen a THALIUM." (zvýraznění zcr)
To je nakonec dobře, že jsme se dostali konečně do atomového věku, naše ledviny a žlučník nemusejí dále strádat přirozeným nedostatkem neptunia... achich.
zcr
2008-09-15 21:22:35
No, to samozřejmě ne, jen dvě kapitoly. Debilní strašení sežráním octovou zaživa a popis mechanismu působení akloholu napovídá, že zbytek bude stát taky za všechny prachy... [kyselý ksicht]
Wu
2008-09-15 19:31:38
zcr: Tys to fakt přečetl celé? Máš můj obdiv [smích].
zcr
2008-09-15 10:19:19
Hm, zdravovědné prameny z poloviny předminulého století bych za bernou minci nebral ani náhodou, to není žádná "bylinkářská moudrost předků", natož statisticky podchycená a na alespoň trochu rozumných teoriích postavená věda - to je čiročiré zárodečné tápání ve tmě... Citace v odkazu (Komentář Terezy a Marka) je poloblábol - žádné zvápenatění a ztuhnutí (Tereza si na to asi vzpomene, až bude muset na stará kolena řešit odvápňování kostí...)
No a třeba tohle:

"Jíme-li rafinovaný cukr v jakékoliv formě - v potravě, ve sladkostech nebo tekutinách - kvasí v těle a vede k tvorbě kyseliny octové, kyseliny uhličité a alkoholu. Kyselina octová je silná, ničící kyselina, která se používá např. k leptání bradavic na kůži. Jestliže působí tak ničivě na povrchu kůže, ponechám vaší fantazii, jakou škodu způsobí na citlivé sliznici střeva."

nebo tohle:

"Alkohol působí stejně ničivě a dokonce ještě zhoubněji, protože se stává v těle rozpustidlem pro substance, které jsou rozpustné jen v alkoholu a dají se jen obtížně znovu vybudovat."

nebo:

"Jestliže mluvím o ničivém účinku cukru, potom mám na mysli tovární cukr. Do této kategorie patří bílý a hnědý cukr, cukr třtinový a ostatní druhy cukru, nevyjímaje melasu a javorový sirup. Všechny byly získány vysokou teplotou. Bílý cukr působí extrémně ničivě a degenerativně, protože je zpravidla "rafinován" pomocí kyseliny sírové."

... typická směsice módních alarmistických blábolů, polopravd a nesmyslů, se kterými se špatně polemizuje, protože přece KAŽDÝ VÍ... ach jo.

Wu
2008-09-14 22:08:58
Tereza a Marek: víte, rozhodně nejsem žádný sisyfovský superskeptik, ba naopak, jsem ochoten přijmout spoustu dosud neobjevených nebo neprokázaných jevů či souvislostí. Jenže pokud si mám vybrat mezi zcela nepodloženými nebo podivně poskládanými tvrzeními bez logické souvislosti, a vědecky zpracovaným článkem, vítězí věda. Mimochodem kde jste ten článek našli? Odkaz už dlouho nefunguje. Šokující pravda o vodě má navíc velmi nedůvěryhodný, propagandistický styl.
Čerstvé šťávy - nic proti jako doplňku stravy. A destilovaná voda? Pro mě zcela nepoužitelná, viz. http://blog.wuwej.net/2006/10/22/mineralizace-pitne-vody-1-destilovana-voda.html
Ten odkaz - citace z knihy z roku 1845 o fyziologii "ztuhnutí a zkostnatění"? Nu, realističtější mi připadají vědecké pokusy ze století dvacátého.

Tereza
2008-09-14 20:04:18
Tereza a Marek
2008-09-14 19:49:01
Monika
2008-06-04 23:30:57
Wu
2008-06-04 23:13:46
A co teprve železitá - ani si nevšimneš a za dvacet let máš místo kůže železné brnění :-D
Monika
2008-06-04 22:37:25
Wu
2007-05-13 22:06:36
Emma: Trochu? Vždyť je to výplach mozku, i kdybych připustil nějaké neobjevené souvislosti a přímý vliv tvrdé vody na cévy, pořád knihu usvědčuje propagandistická rétorika. Jak to myslíš, s tou otravou?

zcr: Ty to raději ani číst nezkoušej :)))
zcr
2007-05-13 12:32:01
Brak, Braková... achich.
Emma
2007-05-13 12:24:01