Wuwejův zápisník

Test osobnosti MBTI

Čtěte od konce stránky, nejnovější komentář je jako první.
Podívejte se také na pravidla pro komentáře.
V textu komentáře můžete použít formátovací znaky * (tučné písmo) a _ (kurziva). Uzavřete jimi text zleva a zprava, naformátuje se automaticky.
Můžete také vkládat Emoji.
Pro odběr komentářů k tomuto článku jako RSS použijte tento odkaz.

(požadováno)
(jen osobní / nekomerční)
(ochrana proti spamu)

Zaškrtnutí způsobí, že budete mít předvyplněné údaje (nick, mail, ...) ve formulářích. Řešení je založeno na cookies, zaškrtnutím souhlasíte s jejich použitím. Souhlas můžete kdykoliv odvolat kliknutím zde.
Wu
2023-10-15 00:35:46
Tak letos INFJ-A (advocate/obhájce?) ,
podle testu https://www.16personalities.com/
Můžete si zkusit taky :)
A. P.
2023-03-23 16:07:55
Tom
2023-03-23 13:11:37
SV
2016-03-18 13:58:55
Wu
2016-03-05 22:59:03
A sedí to?
SV
2016-03-04 10:00:01
Jan
2014-10-16 01:23:26
Wu
2013-01-14 01:01:53
Díky, další INTJ do sbírky :)
Hamish
2013-01-11 11:58:13
Wu
2013-01-11 10:13:38
Liška: :) a sedí to? na Tvůj blog kouknu jen občas, ale řekl bych, že do obrázku zapadá

fialka: díky
fialka
2013-01-09 16:40:27
Liška
2013-01-09 16:11:08
Vyšlo mi ENFP.
Politik, reportér, nejoptimističtější a nejvíc sociálně zdatný typ. Haha, to asi znamená všehoschopný :)
Wu
2013-01-09 01:22:01
Psychoanalýza: nemyslím si to. Jistě zkreslují, jistě dělají umělé rozlišení podle několika kritérií z tisíců možných a vydělují pár typů, typem otázek ovlivňují odpovědi - ale dělají to kolem osobnosti, měří osobnost.

fialka: a kým bys byla? :)

fialka
2013-01-08 17:37:19
Psychoanalýza
2013-01-07 19:17:53
Testy osobnosti neměří osobnost, měří pouze sami sebe.
Wu
2013-01-07 00:47:19
bb, lojzo: díky, ten test zřejmě patří k použitelnějším

fialka: test zřejmě patří k použitelnějším, ale s výjimkami :).
No jo, to je jasný, když Ty to bereš moc konkrétně - to Ti nemůže sedět žádný test, žádný typ nemůže být úplně přesný, v každé charakteristice bude něco, co je úplně mimo.

Tribun: nevím, co jsi zaškrtal, to Ti test ukázal, obrazně řečeno. Reklamaci si budeš muset vyřídit sám :).
fialka
2013-01-06 21:43:36
lojzo
2013-01-06 13:25:50
Wu: Vpodstate sedí... všetko nie, ale niečo viac než by som chcel. ;-)

Jago: My dvaja podľa tých výsledkov do seba zapadáme ako puzzle. :-D
Tribun
2013-01-06 12:37:53
Dají se výsledky někde reklamovat? Výsledek se mi nelíbí. Za prvé nevím, co to znamená, a za druhé mě to uráží.
bb
2013-01-06 03:17:10
Wu
2013-01-06 00:21:55
lojzo: a jak, sedí to? Netroufnu si posuzovat, jen podle Tvého internetového otisku :)

svědek: to jo, takovéhle otázky, kde jsou - uměle - postavené do protikladu věci, které mají být v souladu, nemám rád. Bohužel je to rys prakticky všech dotazníků a testů, že redukují neredukovatelné nebo vynechávají možnosti, které bych tam potřeboval.

kryska: uf, začátek příspěvku mě fakt překvapil, byla bys první, komu test zcela nevyšel. Pěkná příhoda :-).

jago: co všechno Ty nemáš v rukávu :). Jo, testy jsou vždycky zjednodušené, ale na běžné poměry je tenhle celkem na výši.
Kontrolní otázky mě taky baví - vždycky si představuju, že bych na ně odpovídal schválně opačně. Jenže to by mělo smysl jen kdyby mě k testu někdo nutil - to se nikdy nestalo.
Heh, vy se nedoplňujete "celkem", vy se doplňujete "do celku"! To je dobrý :-D

fialka: odkaz na statistiky blogů je zajímavý, obecně se celkem nepochybuje, že book blogování skončil a že teď je to jeden z mnoha prostředků pro publikaci. Boom je teď na sociálních sítích - které my introverti po nějaké době zkoušení opouštíme. Jako například já včera Google+.
k výsledkům - no já to X vnímám pozitivně, jako to, že obojí integruješ. Smaozřejmě by se to dalo vnímat i negativně, ale jsem optimista :). S jednáním pod tlakem je to ale asi fakt mimo, to je dost výrazná věc (já to mám stejně) a test by ji měl odhalit.
k vyděračským testům - tak to se mi ulevilo, fakt jsem se lekl
k Tichu - hehe, tak právě po téhle recenzi jsem si minulý týden knížku taky škrtl ze seznamu pro příští nákupy. Resp. přesunul do sekce "možná", že si to budu muset ještě promyslet.

Sklenička: jako každá typologie to musí být nutně redukce, takže se nedivím, že nesedí přesně.
Mimochodem pěkný blog, zalitoval jsem, že jedu v čaji a ne ve víně :). A Aurélie je úchvatná! :)

bb: no tak co o Tobě vím, řekl bych, že by to sedět mohlo, co?
Že se tu houfují stejné typy mě nepřekvapuje, to je myslím přirozené, že se kolem specifických informací (forma, obsah) shromáždí i specifičtí konzumenti.

Bohdan: :) Proč ne herce?
Ale když to tak vezmu, polovičku těch povolání už stejně v repertoáru máš, takže to možná sedí :)
fialka
2013-01-05 20:11:25
Bohdan
2013-01-05 18:15:54
Tak prý jsem INFJ. Nevím, ale nevadilo by mi to. A uživil bych se prý jako malíř, spisovatel, básník, režisér, herec, psychoterapeut, konzultant, kněz, designér. Tak jo, asi toho kněze zkusím. ;)
fialka
2013-01-05 17:07:11
bb
2013-01-05 16:27:28
fialka
2013-01-05 16:04:21
bb
2013-01-05 15:55:34
Wu
2013-01-05 14:29:36
fialka: probůh, k čemu ses nechala zlákat? Snad ne na ten vyděračský test v diskuzi????
(Vede mě k tomu text "smsSenderRoutesms" v popsané chybě. Test odkazovaný v článku se SMS nemá nic společného. A také neběží v php.)
fialka
2013-01-05 14:29:01
Sklenička
2013-01-05 14:26:41
Jsem prej ESFX, což taky není docela pravda :o) Slabinu vidím v tom, že formulace otázek je často hodně jednoduchá, takže a) je těžké si vybrat, ale hlavně b) je intuitivně jasné, k jakému závěru otázka míří. Pro zkušenějšího jedince (nebo někoho, kdo podobný test už někdy absolvoval) potom není problém odpovědi upravit "k obrazu svému" tedy tak jak se vidí sám a jak by chtěl, aby ho viděli ostatní. Nebo jako v mém případě zblbnout program, tak že vydá "X," prostě jsem na jednu nerozhodnutelnou otázku odpověděl tak a při jejím opakování v mírně pozměněné formě (o pár bodů dál) naschvál opačně. Chudák program pak vyhodil X, ale možná by nebyl problém ho tak zblbnout ve všech čtyřech bodech :o))
fialka
2013-01-05 13:50:57
Tenhle Monin odkaz mi nefunguje:
http://monalisa.bloguje.cz/199849item.php
tenhle ano
http://monalisa.blogarchiv.cz/146825-blogy-ve-statistice-php

Ale je to hodně starý průzkum, dnes by vypadal zřejmě jinak. Děti stárnou, nejen Bloguje.cz skončilo, někteří blogofobové (jako moje maličkost) se nechali přemluvit k založení blogu... A koho by v roce 2005 například napadlo vést víc než 1 blog?
fialka
2013-01-05 13:28:21
Jago
2013-01-05 06:14:07
Také jsem si test vyzkoušel. Mno, vyšlo mi ESTJ, ale nemyslím, že to hodnocení sedí úplně přesně. Mám totiž možnost srovnání, protože před asi deseti lety jsem se z pracovních důvodů podrobil sérii osobnostních testů (trvalo to asi 4 hodiny) a na výsledky (půldruhé strany vcelku strohého textu) jsem zíral - byl jsem skutečně prokouknut. Tohle je přece jen trochu zjednodušené a co do výhrad souhlasím se Svědkem.
Docela jsem se bavil, když jsem se snažil identifikovat kontrolní otázky, mající určit, jestli testovaný nekecá. Moc jsem jich nenašel. Buď tam nejsou, nebo jsou umně skryté.
BTW: Koukám, že se s lojzem docela pěkně doplňujeme, takže náš e-podnik bude vzkvétat.
kryska
2013-01-04 16:55:46
svědek
2013-01-04 12:53:57
Díky, zajímavé. INTJ - což mě až tak nepřekvapilo :) A jako správný analytik bych si samozřejmě přál, aby se nevolily odpovědi černobíle ze dvou možností, ale na škále, z čehož by vyplynul plastičtější obrázek.

Těch nejednoznačných odpovědí, kde by mi ani škála moc nepomohla, bylo docela dost. Třeba i taková základní věc jako, zda je silnou stránkou smysl pro realitu a fakta nebo představivost a ideje :)
lojzo
2013-01-04 07:00:58
Vyšlo mi INFP - "Tichý citlivý snílek, který fantazíruje o životě v dokonalém světě. Touží po hlubokých vztazích a konat dobro. Má sklony si všechno zpočátku idealizovat. (...) Nejvýraznější vlastnost: idealismus. Ideální kariéra: básník, hudebník, učitel, terapeut, aktivista, spisovatel. (...) Nerad je středem pozornosti a nemá ambice dělat kariéru. (...) Neumí říct ne, což vede k tomu, že ho někdy druzí využívají."
Hm.
Wu
2010-10-13 01:38:47
Asi jsi přehlédla aktualizaci na konci článku, tam je funkční odkaz.

Mujtyp jsem rozklikl a nejdřív si pomyslel, že je to docela vtipné, vyměnit vyplňování testu za fotku "svého typu" :-D
Zdena
2010-10-13 01:27:00
Wu
2009-09-08 21:08:54
Je to samozřejmě podvod, ale než provozovateli někdo něco prokáže a dokáže, založí deset dalších podobných webů.
Hel
2009-09-08 12:34:35
Wu
2009-09-07 23:42:39
Milá Jano, já ti na to skočil - moje blbost. Ale jestli se tu takový odkaz objeví ještě jednou, okamžitě mažu.
Pro ostatní - vyplníte deset obrazovek, pak jim poskytnete mail se jménem a příjmením a na poslední stránce se dočtete:
Pro zobrazení výsledků pošlete SMS zprávu ve tvaru: XP VOLBA na číslo 9030950.
Platba 1 SMS s cenou 50 Kč s DPH: Platební systém zajišťuje Xpay.CZ, technicky zajišťuje agmo - Cena SMS je 50 Kč s DPH. Hotline: http://customer.xpay.cz - provozuje vyber-povolani.cz - Marek Heřman

Jana
2009-09-07 18:07:31
Wu
2005-09-20 22:11:26
Blue Monday
2005-09-20 21:48:33
PS.. a GeoNův test sedí taky..
PPS.. někdy je to hrozný pavouk... :-)
Wu
2005-09-20 21:13:10
Blue Monday
2005-09-20 20:03:03
... a ještě malá poznámečka.. testík jsem "šoupla" mému otci, o němž si troufám si říct, že jej znám "docela" dobře... no, co vám budu povídat.. sedí to, jako "prdel na hrnec" ... :-)
Blue Monday
2005-09-20 17:37:35
... tak jsem test rozeslala přátelům a známým.. za chvíli budeme všichni rozděleni v kategoriích a naše písmena našich "charakteristik" budou vytetován na zátylek :-)...
GeoN
2005-09-20 16:46:35
... víš Wu, já mám o astrologii svou "hypotézu" :-), :-) ...

... podle mého nejde o nic jiného něž dlouhodobé empirické pozorování nějakých přirozených "časových" pravidelností ... a jak tato třídění "meřit", "řídit"? ... no, na to potřebuješ nějaké "hodiny" ... nějaké dlouhodobé a trvalé "hodiny" ... hle: hvězdy ... :-)

... vztah ("příčinný" vztah) mezi hvězdami a tím, co astrologie "zkoumá" je stejná jako mezi očekávaným příjezdem tramvaje na zastávku a mými hodinkami -> to jest žádný ... a myslím se, že to astrologové vědí ... domnívám se, že astrologická typologie je jenom sedlinou velmi dlouhé konkrétní zkušenosti s přirozenými pravidelnostmi, které nám zatim unikají a které se velmi často mísí s těmi pravidlelnostmi, jež se pokouši "vyhmátnout" psychologie svými empirickými metodami vystavěnými v kontextu nějakého "teoretického modelu" ...

... oběma oborům se tak velmi lehko stane, že se jim "popletou" právě ty "příčinné" vztahy ... totiž, že začneme hvězdy (to jest pouhé hodiny) považovat za přičinu pozorovaných pravidelností, či že "teoretické konstrukty" začneně považovat za "skutečnost" ... i když koneckonců čerpají ze stejného -> otevřeného toku pravidelností a nepravidelností, které nikdy nelze ukončeně uzavřít do jakéhokoli "schématu" ... pouze si vytvářet jejich "regulativní" a "orientační" popisy a odkazy na ně jakožto možnost ...

... ale to jen tak "nezávazně" ... :-) for fun ...
Wu
2005-09-20 15:59:33
GeoN
2005-09-20 15:46:56
Blue Monday
2005-09-20 15:39:19
.. zdravím a pozdravuji WUa ..
.. také jsem si udělala tento testík ..
.. a zde je výsledek ..

http://www.gro.cz/osobnostni_test_mbti/index.php?text=INTP
GeoN
2005-09-20 14:26:57
... no v tradiční středomořsko-evropské astrologii jsem Vodnář a v čínské jsem Ohnivý Kůň (to je ten Kůň na druhou :-)) .... a to podle lidí, kteří mě "pozorují" více zblízka a vytvrvaleji vcelku odpovídá ...

... víš, zajímala by mě četnost a kvalita shod mezi "věděckými" psychologickými typologiemi a typologiemi astrologickými .... třeba ti zpropadení psychologové jenom opisují ... anebo dokonce vrhají na zem vraní kosti, vyvrhují ovce a kradmo pozorují let ptáků ... auguři v rouše vědcově ... :-)
Wu
2005-09-20 12:03:54
Zdeněk Prachař
2005-09-20 11:21:08
Mně vyšlo: http://www.gro.cz/osobnostni_test_mbti/index.php?text=ISTJ

na to jaká je psychologie pavěda docela trefné :-)))))), s Geonem se shodnu málo kdy, ale k jeho hodnocení psychologů (ne všech, někteří jsou vcelku roztomilí :-)))) nemám co bych dodal :-)
Mona Lisa
2005-09-20 07:30:50
Jak jsem zjistila ve svém malém statistickém průzkumu většina blogerů patří temperamentem mezi vynalézavé a idealisty. Ti první se chtějí zlepšovat a ti druzí zas hledají sami sebe a to asi vysvětluje proč se tak rádi testují. Při svém průzkumu jsem se ale setkala (v komentářích) i s takovými, které to po 15 otázce přestalo bavit - takže úplně zevšeobecňovat se nedá.
GeoN
2005-09-19 20:25:48
... no nevím, vždy jsem se ve styku s psychology citil jako ve společnosti pouťové kartářky s příměsí Ferdy Mravence a Adolfa Hitlera, což o jungistické větvi tohoto "oboru" platí dvojnásob :-) ....

... ale zcela "poctivě" mi papoušek vytáhl tuto kartičku:

http://www.gro.cz/osobnostni_test_mbti/index.php?text=INFP

... hmmmm ... nejsem z toho moc "moudrý" ... :-) :-(