Čtěte od konce stránky, nejnovější komentář je jako první.
Podívejte se také na pravidla pro komentáře.
V textu komentáře můžete použít formátovací znaky * (tučné písmo) a _ (kurziva). Uzavřete jimi text zleva a zprava, naformátuje se automaticky.
Můžete také vkládat Emoji.
Pro odběr komentářů k tomuto článku jako RSS použijte tento odkaz.
2009-01-08 15:26:20
sth: ano, tudíž jsem policajt nebo stbák.
Víte, komentáře u článku jsou určeny ke komentování toho článku. Když diskuze uteče jinam, nevadí mi to, ovšem musí k tomu dojít přirozeně. Tribunovo upřímné zvolání souviselo, vaše neupřímně umístěné upřímné zvolání nikoliv.
~
2009-01-08 15:08:15
to ratka: ze jsem mela pravdu...
to Wu: celou dobu jsem premyslela, co mi vase odpoved na me uprimne zvolani At zije svobodna Cecna a Ukrajina,pripomina. Ted jsem si vzpomnela - tak reagovali policajti a stbaci na zvolani typu> At zije svoboda a demokracie.
odpoved
"Neprovokujte"
(... baceni pendrekem]
sylvie
~
2009-01-06 19:29:21
To ratka: ted uplne vazne. Opravdu se nestydte. Myslim, ze vam prof. Komarek rad odpovi. Vzdyt je to dukazem, ze se zajimate o jeho dilo. Zivot cloveka je s dilem spjat. Treba Shakespeare. Nevime , kdo to byl, ale lze plasticky vymodelovat jeho postoj ke spolecnosti i svetu. Stanislav Komarek je obklopen studenty, mladezi,rozumi si s nimi, a navic, nema co skryvat. Je jen skromny, zadny Karel Gott. Tento blog je verejny, nelze na nem uvadet informace soukromeho razu bez souhlasu dotycne osoby. To je dobre mit na pameti i do budoucna.
To WU; ja neprovokuji, opravdu si preji, aby Cecna, Ukrajina i gruzie se staly svobodnymi a demokratickymi zememi. nikdy nedospet je ma touha. V obcanskem zivote se jmenuji Sylvie Makropulos
~
2009-01-06 19:20:35
sth. to ja se prave stydim. To by mi prave prislo jako neomalene vyzvidani. Takhle opatrne od lesa mam taky alespon malou sanci se neco dozvedet. A kdyz nic tak nic. Smirim se s tim. Presto diky za radu.
~
2009-01-06 19:18:55
sth: aha, v tom případě v daném komentáři neplatí 'říká "Au revoir"'.
Výkřik o Čečně a Ukrajině souvisí jak? Nijak, pouhá provokace, že ano. Co se zkusit chovat dospěle?
~
2009-01-06 19:13:58
To ratka: To je mi lito. Ale obecne plati, ze pokud clovek o svem soukromi nemluvi, patrne si nepreje, aby se o nem mluvilo. Dnes neni nic snazsiho, nes si vygooglovat emailovou adresu a zeptat se. Myslim, ze ti co vedi, maji povinnost respektovat soukromi spisovatele. Ovsem, tak stopadesat let po smrti, je CV literatu koristi badatelu a ucebnic. Nezbyva nez vyckat.
To Wu: AT ZIJE SVOBODNA CECNA A UKRAJINA
~
2009-01-06 19:04:01
tak jsem se dozvedela velky prd :o(
~
2009-01-06 19:00:55
au revoir znamena na videnou. Pri louceni definitivnim pravi se A Dieu
~
2009-01-06 18:56:08
P.S.
Jste to vy, kdo opakovaně začíná s tím, že se sem nemůže vracet, klestit si cestu, říká "Au revoir" apod. Tím nechci říct, že byste to měla splnit, ale že je zbytečné to říkat - čtěte i komentujte dál.
~
2009-01-06 18:33:54
To je obrazné zvolání jednoho ze čtenářů.
Vypuzení by znělo "vážená sth, už sem nechoďte" - jenže to ode mne neuslyšíte.
~
2009-01-06 18:22:55
To Wutribun:"Proč jenom nedodržela svůj slib, že už sem nepáchne?"
To neni vypuzeni?
ovsem, diskutovat s vami se jiz snazit nebudu
~
2009-01-06 18:12:39
sth: vypuzen? To snad nemyslíte vážně!
ratka: chtěl jsem napsat, že minimálně jeden ze čtenářů by vědět mohl [úsměv]
~
2009-01-06 17:55:20
Ten kdo vi, byl vypuzen z tohoto bloku. Doprucuji poslat St. Komarkovi e mail.Jiste bude potesen.
~
2009-01-06 14:42:33
Pan S. Komarek je velice plodny. Zajimalo by me zda nekdo vi neco o jeho osobnim zivote. Ma rodinu a deti? Nikde jsem to nenasla.
~
2008-12-29 22:22:04
Tribune, jako vždycky, velmi trefné. Je to skutečné evangelizační úsilí - a my tu pravdu ne a ne přijmout [úsměv].
~
2008-12-28 19:51:32
Rozumím ti, Wu, a souhlasím s tebou, ale to tě hádám vůbec nepřekvapuje ;-) Naopak s sth zcela zásadně nesouhlasím (ale má to cenu vůbec zdůrazňovat?). Copak si nemůžeš dělat co chceš a jak chceš, zejména když tím nikoho neobtěžuješ a neomezuješ? Ale pro sth jako by byla jediná správná možnost - ta která konvenuje jí. Nám ostatním pak poskytuje ve své velkorysosti službu, když se nás zbloudilé snaží přivést na jedinou správnou cestu a spasit naši duši. My nevděčníci to sice nechápeme, ale sth jako správné křesťance to nevadí a bude nás zachraňovat dál, i proti naší vůli.
Proč jenom nedodržela svůj slib, že už sem nepáchne?
~
2008-12-28 15:33:22
Václav: díky za poznámku, blog chápu jako plnohodnotné a velmi svobodné médium a rozhodně se ho vzdát nehodlám, takže další texty o knížkách určitě budou [mrk].
S paní sth je diskuze opravdu nelehká.
~
2008-12-28 15:13:32
dík za diskuzi,já sem chodim rád ,ale o to nejde je kouzelné jak sth vytkne někomu,že je urážlivý a hned píše že sem už nebude chodit přesto že sem chodí-la doposud ráda,mám rád blogy a cítím v nich jistou svobodu ..tak sem rád,že se si budu dál číst něco o knžkách howg....
~
2008-12-26 19:13:08
Henry Psanec: takovéhle argumentaci snad ani vzdorovat nejde [úsměv].
~
2008-12-26 00:35:21
to Henry
Tak mě jsi tedy svou argumentací přesvědčil ;oD
~
2008-12-25 22:53:27
Když argumentace dává smysl: červorovec sploštělý má deset kloakálních vroubků, č. splývavý pouze devět, půjde tedy o dva druhy. Jenže nevím, zdas o tom kdy pochyboval.
~
2008-12-25 18:46:05
To je omyl, odlišné názory snáším velmi dobře; velmi špatně snáším když se mě někdo snaží vnutit názory svoje, obzvlášt když nejsou podložené nebo srozumitelně argumentované. Jistě, své postoje neměním snadno, ale když argumentace dává smysl, dokážu ji přijmout (jako tuhle u typografických "absurdit").
~
2008-12-25 18:40:48
tak prece jeste...
...pokousim se skutecne domluvit, komunikovat.
....nerikam jedny spravny, rikam lepsi zpusob publikovani.
radarova zakladna, dekuji za pripominku, velmi si ji preji, vy ne, tudiz se vas snazim presvedcit. Amerika je nas spojenec.
naopak vy, Wu, snasite odlisine nazory velmi tezko, z cehoz mi vychazi, proc zustavate u sveho blogu.
Au revoir
~
2008-12-25 18:33:17
kryska: lépe bych to nenapsal, díky. Ale jak vidíš, i tak to je nesrozumitelné [smutný úsměv].
sth: Vy máte vždycky jasnou představu, a kdokoliv se jakkoliv liší, tomu se snažíte domluvit. Ať už je to radarová základna, bipolarita světa nebo jediný správný zpúsob publikování. Těžko se shodneme, když podle Vás se smí publikovat pouze v recenzovaných časopisech.
Vracení nebo nevracení se je čistě Vaše věc. Množství postřehů je zase čistě moje věc a klestit cestu dále? Kam a proč? Případní kritici jsou vítáni, pokud se vyjadřují k věci a ne k tomu, že bych měl psát jinde a pod jiným jménem.
~
2008-12-25 17:19:49
ale ja nemyslim, ze bychom meli tesat svuj pomnik z kamene, to nikam nevede, viz pomnik JV stalina na Letne. jen bychom se meli chtit zlepsovat...Pokud chceme opravdu psat a sdelovat sve myslenky, tak pod svym jmenem a v recenzovanych casopisech. Respektive umeleckym pseudonymem. Samozrejme mohou to byt ryze internetove casopisy.
Tak myslim, ze se na tyto stranky jiz asi casto vracet nebudu, byt by se uvahy tykaly knih mych oblibenych autoru. Pritom nektere Wu ovy postrehy jsou zajimave, originalni. Je jich vsak prilis mnoho a sam si stezi bude kelstit cestu dale. pripadni kritici dopadnou stejne jako ja, jiz na stranky nezabloudi....
~
2008-12-25 16:33:40
to sth
víte, možná je kámen nepochopení v tom, že nedokážete vnitřně akceptovat situaci, kdy někdo nehodlá tesat svůj pomník z kamene a celý život na něm osekávat hrany. Jsou lidé, kteří se dokáží radovat z pomíjivosti každého činu. V Japonsku byla krásou pomíjivosti uchvácena nejedna generace umělců.
Ano, dialogem se jistě něco tříbí, ale pakliže nečiníte věci za účelem tříbení, dialog ztrácí smysl. A povětří kritiky? Děláte si legraci? Jsem sama mírou svých věcí a tak se budu vystavovat jen tomu, co budu považovat za přínosné v patřičnou chvíli a patřičný čas. Nikoli tomu, co za přínosné považují jiní.
Chápu, co rozčiluje Wua - vy mu totiž vnucujete cestu o kterou nestojí a zároveň kritizujete jeho výběr. A pak se ještě zaštiťujete Vánoci. Při vší úctě - není to ukázka vycizelovaného dialogu, kterému by se člověk rád vystavil, aby tříbil svou mysl ;o)
~
2008-12-25 13:39:29
Wu, nac to rozcilovani, jsou svatky klidu a miru...
jen jsem kladla otazku.
jste zajimavy fenomen, sedite stale u pocitace, pritom hodne ctete.
Na vase prispevky reaguje velmi uzky okruh ctenaru, vetsinou lidi nejak vam podobnych.Proto vam chybi zpetna vazba. nechcete vystoupit z nanonymity, vystavit se povetri kritiky...
jen v dialogu tribi se mysl.
~
2008-12-25 12:54:39
kryska: zdá se, že všichni blog píšící tomu rozumí [úsměv].
Taky přeju krásné Vánoce (s dostatkem vydatného spánku [mrk]).
~
2008-12-25 12:37:45
wu, taky se mi nechce psát podle něčího diktátu. I kdyby to byl Neruda :o))) Já zase píšu proto, abych neztrácela veselé příhody v hlubinách své sklerózy a zbytek píšu jen tak. Bez hlubšího smyslu. Proč ničit lehkost pískových mandal tím, že je začneme betonovat?
Přeju krásné Vánoce :o)
~
2008-12-25 10:24:40
Proboha, to je pořád dokola. Přece nechcete tvrdit, že publikovat se smí jen a pouze smrtelně vážně se vším všudy a v odborných časopisech? A jinak jen do šuplíku? Do něj si pište, když Vás to baví, mě baví psát pro čtenáře na internetu. Nechci ho kultivovat, ani sebe nechávat dobře směrovat. Popravdě řečeno nechci se VŮBEC nechat směřovat (a to ani Vámi).
Chci dál psát o čem se mi líbí, jak se mi líbí a pro skupinu čtenářů kolem mých stránek.
~
2008-12-25 10:05:05
A proc tedy VUBEC publikujete, Wu?
Pro odpocinek se da psat do supliku anebo jen pro dva ci tri kamarady (delam to tak take).
Internet je obrovsky a jeho kultivace obtizna. Zpetnych vazeb, ktere by vas dobre nasmerovaly, se stezi dockate.
~
2008-12-25 09:51:49
lojzo: díky. Trochu jsem se rozčílil [rozpačitý úsměv].
~
2008-12-24 16:22:25
Wu, pekne si to naformuloval. Mám na písanie veľmi podobný pohľad.
~
2008-12-24 13:48:23
Ale já nechci růst tak jak bych mohl, nebo jak by si lidé od pera v redakcích představovali. Nemám ohledně psaní žádné ambice, je to pro mě odpočinek. Nestojím o opakované přepracovávání podle připomínek, nehodlám psát hluboké a podrobné recenze, a už vůbec nechci žádné "výhody" konkurenčního prostředí.
Zpětná vazba je na internetu těžší? Nikoliv, není nic jednoduššího. A když už píšu, nezajímá mě redaktor, ale čtenář.
~
2008-12-24 13:35:16
Wu, publikovani na internetu je OK. ale neni to uplne ono...Muzete si napsat, co chcete, ale je mnohem tezsi ziskat zpetnou vazbu. Nenechte se mylit temi, co na vase prispevky reaguji...V redakcich sedi lide od pera, zabyvaji se vasim textem, casto vam jej hodi na hlavu anebo vyzaduji upravy. Publikovanim pouze na internetu se zbavujete vyhod konkurencniho prostredi.Zkratka, nerostete tak, jak byste mohl...
A mnoho stesti v roce 2009, druhou rukou micham bramborovy salat
~
2008-12-24 12:55:23
Vám také krásné Vánoce, Vám také.
Provoz stránky - to je nedorozumění. Já na stránce vydělávat nechci a těch pár tisíc mě nemrzí.
Co pořád máte proti soukromí? Vadí vám publikování na internetu?
Já anonymitu opouštět nehodlám a vydávat mimo internet v dohledné době také ne.
~
2008-12-24 11:12:08
zvlastni, basne se vam libi, prectu si je, nejsou asi o antibiotikach...
krasne Vanoce preji.
A jeste, kdybyste publikoval, tech par tisic za provoz stranky byste si vydelal. Vyjdete ze soukromi, Wu
~